Принцип 80/20 у проектуванні змісту соціальної комунікації в контексті управління взаємодіями

N. Udris

Анотація


В статті досліджується залежність соціокультурних трансформацій від образного змісту комунікативного інфосере-довища. З'ясовуються теоретичні основи принципу Парето 80/20 та методи його застосування у проектуванні соціальної комунікації з представниками професійних груп.


Ключові слова


соціальна комунікація; образ; інформація; соціальні зміни; професіонали

Повний текст:

PDF

Посилання


Joseph M. Juran, A. Blanton Godfrey. Juran's quality handbook. – McGraw-Hill, 1999. – 1730 s. [Elektronny`j resurs] http://www.burnlib.com/x/dzhuran-spravochnik-po-upravleniyu- kachestvom/ Newman M. E. J. Power laws, Pareto distributions and Zipf's law // Statistical Mechanics. – Cornell University Press, 29 May 2006. –

Pareto, Vilfredo; Page, Alfred N. (1971), Translation of Manuale di economia politica ("Manual of political economy"), A.M. Kelley, ISBN 9780678008812.

Kly`mov E.A. Obraz my`ra v raznoty`pnыx professy`yax / Evgeny`j Kly`mov. – M.: Y`zd-vo MGU, 1995. – 224 s.

Kox R. Zhy`zn` po pry`ncy`pu 80/20 / Ry`chard Kox. – Y`zd-vo Popurry`, 2005 g. – 224 s.

Kox R. Y`spol`zovany`e pry`ncy`pa 80/20 v by`znese / Ry`chard Kox. – M., 2000. – 192 s.

Udris N. Obraz yak mexanizm social`ny`x transformacij / Natalya Udris // Visny`k Odes`kogo nacional`nogo universy`tetu [Tekst]: zb.nauk.pr. – Tom 16. – Vy`p.10. – seriya "Sociologiya ta polity`chni nauky`". – Odesa, 2011. – S.404–412.

Xaken G. Sy`nergety`ka. – M.: My`r, 1980.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9095 (Online), ISSN 2413-7979 (Print)

https://doi.org/10.17721/2413-7979