Трансляция стилежизненного содержания социальной коммуникации: материалы к верификации теории коммуникации Лумана

N. Golovin, V. Sibirev

Анотація


Предметом статті є операціоналізація поняття комунікативного успіху згідно Луману з врахуванням результа- тів емпіричного дослідження процесу трансляції стилів життя через рекламу. Визначений ступінь відповідності структури стилів життя і стильожиттєвих комплексів, що містяться у рекламі, заявленими студентською молод- дю і поколінням батьків, оцінено вплив важливих факторів ефективності реклами як соціальної комунікації.

Ключові слова


теоретична соціологія; соціологічна теорія; соціальні системи; соціальна комунікація; соціальні процеси; Н.Луман; стиль життя; спосіб життя; реклама; засоби масової комунікації.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9095 (Online), ISSN 2413-7979 (Print)

https://doi.org/10.17721/2413-7979