Cпоживання і реклама у сучасному світі: проблеми інституціоналізації

I. Nabrusko

Анотація


Стаття присвячена розкриттю інституціональних характеристик споживання і реклами. Споживання трансфо- рмується з процесу простого задоволення потреб в один з найважливіших компонентів соціальної взаємодії. Рекла- ма, як інформаційний ресурс споживання, виступає засобом підтримання суспільного механізму. Проаналізовано ін- ституційні ознаки цих феноменів та дана їх характеристика в умовах сучасного суспільства.

Ключові слова


соціальний інститут; споживання; реклама.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bodry`jyar. Zh. Sy`stema veshhej. Per.s fr / Zh.Bodry`jyar. – M.: Rudomy`no, 2001. – 220 s.

Burd`e P. Razly`cheny`e: socy`al`naya kry`ty`kasuzhdeny`ya./ P. Burd`e // Zapadnaya эkonomy`cheskaya socy`ology`ya. Xrestomaty`ya sovremennoj klassy`ky` / Pod red. V. Radaeva. – M.: ROSSPЭN,2004. – S.537-568.

Duglas Mery`. Chy`stota y` opasnost`: analy`z predstavleny`j ob oskverneny`y` y` tabu. M., 2000.

Y`l`y`n V. Y`. Potrebleny`e v socy`al`nom pole / V. Y`. Y`l`y`n // Socy`ology`ya potrebleny`ya. – SPb.: Socy`ology`cheskoe obshhestvo y`m.M.M.Kovalevskogo, 2001. – 240 s.

Savel`eva O.O. Socy`ology`ya reklamnogo vozdejstvy`ya / Savel`eva O.O.– M.: "RY`P-Xoldy`ng", 2006. – 284 c.

Fromm Э. Zdorovoe obshhestvo // Psy`xoanaly`z y` kul`tura / Y`zbr. trudы K.Xorny` y` Э.Fromma. – M., 1985. – S.273-596.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9095 (Online), ISSN 2413-7979 (Print)

https://doi.org/10.17721/2413-7979