КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ ІННОВАЦІЙНОГО І ТРАДИЦІЙНОГО PR-ІНСТРУМЕНТАРІЮ

O. Todorova

Анотація


У даній статті проведено порівняльний аналіз PR-інструментів традиційного формату з їх сучасними Інтернет-аналогами. Автор розкриває проблеми зміни парадигми комунікацій сучасного бізнесу в цифровому середовищі. Особлива увага звертається на перехід від монологу в корпоративних комунікаціях традиційного формату – до діалогу в інновацій-них цифрових PR-інструментах. Інноваційний PR-інструментарій значно розширює спектр можливостей для презентації компанією своєї системи цінностей. На задній план відходить власник медіа, котрий визначає, який контент надавати ці-льовій аудиторії. Збільшується спектр можливостей і впливовості соціальних комунікацій. Розширюється палітра форм вираження. Інноваційні PR-інструменти зміцнюють лояльність існуючих працівників, клієнтів і партнерів. Незважаючи на популярність соціальних мереж, традиційні PR-інструменти, такі як друковані корпоративні видання – журнали та газети, продовжують своє існування. Це пов'язано зі специфікою цільової аудиторії, яка не має доступу до цифрових засобів кому-нікації. Проте майбутнє соціальних комунікацій бізнесу в найближче десятиліття значною мірою буде зміщене в бік цифро-вих комунікацій. Це підтверджує і той факт, що ряд компаній переводять свої  иру сном ь орпоративні журнали в елект-ронний формат. Тому інноваційний PR-інструментарій вимагає подальшого переосмислення та формалізації кращого до-свіду, вивчення та наукового аналізу.Автор виділив і визначив відмінні характеристики інноваційного PR-інструментарію, провів аналіз тематичних векторів у публікаціях корпоративних журналів і постів в соціальній мережі Facebook, розглянув найбільш характерні приклади інтеграції онлайн та офлайн комунікацій в діяльності транснаціональних компаній.


Ключові слова


інноваційний PR-інструментарій ; сторінка компанії в Facebook ; корпоративні медіа ; корпоративне ви-дання ; корпоративний журнал ; нові корпоративні медіа ; комунікація ; комунікативний аспект ; інтернет ; соціальні мережі.

Повний текст:

PDF

Посилання


Babkin A. Korporativnyie izdaniya v Rossii v usloviyah mirovogo finansovogo krizisa: sovremennoe sostoyanie i perspektivyi razvitiya

Goncharuk N. U vas nol druzey. Kogda i kak Facebook potesnit elektronnuyu pochtu

Kotler F. Marketingovyiy menedzhment

MakKonnell B. Citizen Marketers: When People are the Message

Novyie media: prakticheskie sovetyi i professionalnyie standartyi: nauchn. Izdanie / sost.: A. Bondarenko, A. Hresko, T. Petrov, D. Yanushevskyi. – K.: SPD Rudnytskaia A.M. Yzd-vo "Synopsys", 2009. – 128 s.

Popov A. Blohy. Novaya sfera vlyyanyya / Anton Popov. – M.: Mann, Yvanov y Ferber, 2008. – 336 s.

Popov A. Marketynhovye yhry: Kak vovlech pokupatelei y obyh-rat konkurentov / Anton Popov.- M.: AO "Plaske", 2010. – 328 s.

Jeremy Wright. Blog Marketing: The Revolutionary New Way to Increase Sales, Build Your Brand, and Get Exceptional Results

Skobl R. Naked Conversations: How Blogs are Changing the Way Busi nesses Talk with Customers/ Robert Skobl, Shel Yzraэl [Per. s anhl.]. – M.: Kommersantъ, 2007. – 368 s.

Todorova O. Korporativnyie media: zhmi syuda! / Oksana Todorova. – M.: Plaske, 2010. – 256 s.

Todorova O. PR v tsifrovuyu eru. Iskusstvo kommunikatsiy / Оксана Тодорова. – М.: Huss, 2012. – 240 с.

Chemyakin Yu.V. Iz autsayderov v lideryi. Tendentsii razvitiya korporativnoy pressyi Rossii /Iu.V. Chemiakyn / / Yzvestyia Uralskoho hosudarstvennoho unyversyteta. – 2006. – № 40. – S. 98-106.

Yuschuk E. Blog. Sozdat i raskrutit / Evhenyi Yushchuk. – M.: Vershyna, 2007. – 168 s.

Korporativnaya futurologiya. Trendyi 2013 v kommunikatsiyah sovremennogo biznesa [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://www.acmu.com.ua/ presscenter/events/30)

Miroshnichenko A. 12 tezisov o virusnom redaktore [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://www.chaskor.ru/article/sushchestvo_ interneta_21588)

V Festival Remarketing[Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://www.acmu.com.ua/presscenter/events/38)

Advertology. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://www.advertology.ru/ article115607.htm)

Cocacola. [Elektronnyĭ resurs].URL: (http://www.facebook.com/ cocacola)

Fidobank. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ fidobank.ua)

HіPP Ukraine. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ HiPP.Ukraine).

Intellectualization. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ Intellectualization)

Loe. [Електронний ресурс]. URL: (http://www.loe.lviv.ua/ua/blog)

McDonalds. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ McDonalds)

Mystarbucksidea. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://www.mystarbucksidea.com)

Netpeak. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://blog.netpeak.ua/vid-iz-ofisa-netpeak-tsentr-odessy-i-more)

PiraeusBank. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ PiraeusBankUkraine)

Pivdenny. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ Pivdenny)

Privatbank. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ privatbank)

Vents. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (http://blog.vents.ua)

Xcitybank. [Elektronnyĭ resurs]. URL: (https://www.facebook.com/ xcitybank.com.ua)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9095 (Online), ISSN 2413-7979 (Print)

https://doi.org/10.17721/2413-7979