ФАКУЛЬТЕТСЬКІ КАФЕДРИ В УЯВЛЕННЯХ СТУДЕНТІВ: СПРОБА ФЕНОМЕНОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ЗНАЧИМИХ СМИСЛОВИХ СТРУКТУР У ЦАРИНІ ОСВІТИ

A. Fitisova, A. Deineka

Анотація


У статті представлені результати авторського феноменологічного дослідження, присвяченого опису та інтерпре-тації смислового поля факультету соціології КНУ ім. Т.Шевченка. На основі масиву нечислових даних, отриманих шляхом відкритого анкетування, глибинних інтерв'ю та через застосування проективних методик, автори аналізують типові уявлення студентів щодо факультетських кафедр, а також здійснюють ряд теоретичних узагальнень і проблематизацій. Фокус дослідження передбачає вихід за межі традиційної функціоналістської логіки аналізу освіти та актуалізацію феноме-нологічних пізнавальних стратегій.


Ключові слова


феноменологія; інтерсуб'єктивний простір; факультет соціології; образ кафедри; система релевантностей; смисловий порядок; біографічна ситуація; одиничний досвід; седиментація; соціальна дія.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bourdieu P., Passeron J-C., La reproduction, Éléments d'une théorie du système d'enseignement per. s fr. – M. Prosveshchenie, 2007. – 267 s.

Konstantinovsky D. Realnost' obrazovaniia. Sotsiologicheskoe issledovanie: ot metafory k interpretetsii / Konstantinovsky D., Vachshtein V., Kurakin D. – M.: Tsentr sotsial'nogo prognozirovaniia I marketinga, 2013. – 224 s.

E. Sokolova, Proektivnye metody issledovaniia lichnosti. – M.: Izd-vo Mosk. Un-ta, 1980 – 176 s.

A. Schütz, T. Luckmann, Strukturen Der Lebenswelt per.z nim. V.Kebuladze. – K.: Ukraiins'ky Tsentr dukhovnoi kultury, 2004. – 560 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2522-9095 (Online), ISSN 2413-7979 (Print)

https://doi.org/10.17721/2413-7979